

Nechápej nás špatně, všichni jsme pro závodění. Stupně vítězů na Grand Tour, Klasické monumenty - jsou v naší DNA.
Nechápej nás špatně, všichni jsme pro závodění. Stupně vítězů na Grand Tour, Klasické monumenty - jsou v naší DNA.
Nechápej nás špatně, všichni jsme pro závodění. Stupně vítězů na Grand Tour, Klasické monumenty - jsou v naší DNA.
Nechápej nás špatně, všichni jsme pro závodění. Stupně vítězů na Grand Tour, Klasické monumenty - jsou v naší DNA.
Nechápej nás špatně, všichni jsme pro závodění. Stupně vítězů na Grand Tour, Klasické monumenty - jsou v naší DNA.
Zatímco skutečná zábava začíná tam, kde silnice končí, stále potřebujete kolo, které vás tam dostane - jedno kolo, které zvládne hravý singletrack, štěrk a tradiční silnici s rovnocennou autoritou.
Ať už je tvým cílem utéct na štěrkové cesty, daleko od automobilů a davů, nebo spočinout v čele tvého oblíbeného gravel závodu, žádné kolo to neumožňuje lépe než nový Diverge.
Ať už je tvým cílem utéct na štěrkové cesty, daleko od automobilů a davů, nebo spočinout v čele tvého oblíbeného gravel závodu, žádné kolo to neumožňuje lépe než nový Diverge.
Po celá léta, kola pro časovku měla velmi podobné atributy - hubené, hluboké trubky, vratké řízení, vágní brzdy a těžké rámy.
Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude.
Proč byste měli být nuceni si vybrat mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí?
Proč byste měli být nuceni si vybrat mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí?
Proč byste měli být nuceni si vybrat mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí?
Proč byste měli být nuceni si vybrat mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí?
Proč byste měli být nuceni si vybrat mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí?
Proč byste měli být nuceni si vybrat mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí?
Proč byste měli být nuceni si vybrat mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí?
Proč byste měli být nuceni si vybrat mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí?
Proč byste měli být nuceni si vybrat mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí?
Proč byste měli být nuceni si vybrat mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí?
Proč byste měli být nuceni si vybrat mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí?
Peter Sagan pronásleduje duhové trikoty už roky— někdy úspěšně, jindy ne. Ovšem, obecně vzato se stává jezdcem, kterého všichni s napětím vyhlížejí a na kterého se vždy těší.
Nejsme spokojeni s druhým nejrychlejším. A není spokojený ani Peter. Aero je pro nás všechno, protože víme, že aero optimalizace je to, co vás zrychlí.
Nejsme spokojeni s druhým nejrychlejším. A není spokojený ani Peter. Aero je pro nás všechno, protože víme, že aero optimalizace je to, co vás zrychlí.
Ti nejlepší jezdci světa volí kola the S-Works Tarmac, když potřebují čistý a dokonalý výkon.
Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší.
Nikdy jsme nebyli pro dogmatická pravidla. A s malým vzdorem k pravidlům UCI nastavuje Shiv nový standard pro rychlost - opět.
Pět titulů UCI mistra světa v časovce, šest vítězných časovkářských etap Tour De France a nespočet dalších vítězství v rámci Grand Tour dělí z S-Works Shiv TT jedno z nejúspěšnějších kol v historii.