Elektrokolo Turbo Levo FSR



Novinky 2019

  • Nový rám - nová trail geometrie s jednostranným designem.
  • Nový motor Specialized 2.1 RX Trail - o 15% menší o 11% lehčí.
  • Nové umístění zapínání, indikátoru režimu přípomoci a stavu baterie - na horní rámové trubce.
  • Nový režim Shuttle Mode - maximální přípomoc motoru z jakéhokoli režimu přípomoci.
  • Nová baterie Specialized M2 - nárůst kapacity až o 40% (700Wh).
  • Nová aplikace Mission Control - přehlednější s novým grafickým rozhraním.
  • Nový displej Turbo Connect Display jako volitelné příslušenství.


Geometrie a pružení

  • Progresivní trailová geometrie vychází z nového Stumpjumpera.
  • Položenější hlavový úhel pro jistotu ve sjezdech.
  • Strmější úhel sedlové trubky, abyste kolo udrželi pod kontrolou i v "nejbrutálnějších" stoupáních.
  • Díky bočnímu ramenu je rám tuhý a lehký.
  • Průběh zdvihu je ze začátku citlivý, takže kolo "žehlí" malé nerovnosti, ale ve střední části tvrdší, takže máte dost podpory pro větší překážky a stoupání.
  • Díky vyladěnému pružení a nízko položenému těžišti Levo drží na trailu jak přibité.



Integrace

  • Baterie hladce zapadá do rámové trubky.
  • Tichý a výkonný motor uložený ve středu.
  • Trail Display indikuje stav nabití baterie a jízdní mód.
  • Ovládání – Trail Remote – malá tlačítka vedle gripu pro intuitivní přepínání jízdních módů.
  • Levo vypadá a jezdí jako klasické kolo, jen rychleji.



Jedinečný motor

  • 3 jízdní módy: Turbo, Trail a Eco.
  • 2 podpůrné módy: Walk Assist a Shuttle Mode.
  • Vyrobený firmou Brose, vyladěný ve spolupráci se Specialized.
  • Výkon 250 W nastavený pro trailovou jízdu.
  • Maximální špičkový výkon 560W (90Nm kroutící moment) - znásobí Vaši sílu až o 410%.
  • Karbonový řemen místo řetězu - tichý chod a dlouhá životnost.



LI-ION baterie

  • Kapacita 700 / 500 Wh.
    (S-Works, Expert / FSR Comp Carbon, FSR Comp, FSR)
  • Kompatibilní s ANT+ a Bluetooth.
  • Ochrana proti vodě a prachu IP 67.
  • Plně integrovaná do spodní rámové trubky.
  • Doba nabíjení baterie 4h. (500Wh), resp. 6h. (700Wh), v rámu nebo mimo.
  • Nejkvalitnější články.



Aplikace Specialized Mission Control

  • Umožňuje nastavení parametrů motoru a jednotlivých módů.
  • Zobrazuje diagnostiku baterie a motoru.
  • Zobrazuje aktuální informace o jízdě a její historii.
  • Obsahuje navigaci (místa zájmu, hledání adres a minulé jízdy).
  • Algoritmus Smart Control umožňuje nastavit požadovanou délku, dobu nebo cíl vyjížďky a podle toho upravuje výdrž baterie.
  • Funkce Infinite Tune – u jednotlivých módů lze nastavit jak sílu přípomoci, tak maximální výkon.



Konektivita

  • Levo komunikuje s přístroji přes ANT+ a Bluetooth a umožňuje zobrazení rychlosti, výkonu, kadence apod.
  • Displej Turbo Connect Display jako volitelné příslušenství.
  • Umožňuje zobrazení zbývající kapacity baterie na displeji běžného cyklopočítače.
  • GPS přístroje Garmin Edge umožňují zobrazení i kontrolu.
  • Více o konektivitě v přiloženém pdf.



Legislativní omezení v České republice

  • Motor vypne přípomoc při překročení rychlosti 25km/h.
  • Při vyšší rychlosti se motor odpojí, a kolo se tedy chová jako bez motoru (např. při sjezdu).
  • Maximální výkon je omezený na 250W.
  • Maximální špičkový výkon při rozjezdu nebo krátkém kopci je přes 560W.

Údržba

  • Motor je bezúdržbový.
  • Konektor baterie udržujte čistý a suchý.
  • Nemyjte kolo tlakovou vodou.

Nezávislé recenze



Sortiment elektrokol Specialized Turbo Levo najdete zde.
Testování elektrokol Specialized Turbo Levo si můžete domluvit zde.
Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více o informací cookies. Souhlasím.