

Když jsme se rozhodli navrhnout nový speciál na CX, nechtěli jsme jen vytvořit další dobrodružné kolo s prostorem pro široký plášť, věděli jsme, že musíme vytvořit čistokrevné závodní kolo...
Zcela nová rámová sada S-Works Turbo Levo je v řadě Turbo Levo tím nejvýraznějším.
Máte to rádi z kopce dolů, my to máme rádi z kopce dolů, tak proč neudělat kolo, které budeme mít všichni rádi? A výsledkem je toto Enduro, které se díky 29" kolům pohybuje v trailech jako doma.
Pokud chcete vyrábět nejrychlejší a nejschopnější závodní kolo enduro, nemůžete to udělat lépe než s modelem, který definuje samotnou kategorii.
S těmi všemi mistrovskými tituly, olympijskými medailemi a vítězstvími na Cape Epic, které za tímto kolem stojí, není pochyb, že je rám S-Works Epic nejrychlejší XC kolo na této planetě.
V následujících letech, bude jedno kolo hrozbou každého XC závodu - S-Works Epic.
V následujících letech, bude jedno kolo hrozbou každého XC závodu - S-Works Epic.
S-Works Epic Hardtail je aktuálně nejlehčí sériově vyráběný rám na světě. Úžasné, že?
S-Works Epic Hardtail je aktuálně nejlehčí sériově vyráběný rám na světě. Úžasné, že?
Pocitu, že přímo letíte do kopce na lehounkém kole, se máloco vyrovná. S-Works Epic Hardtail jsme dokázali navrhnout tak, že rám, který váží méně než 900 gramů, je přesto krásně krásně tuhý.
Asymetrický design Stumpjumperu s bočním ramenem získal po celém světě skvělé recenze.
Tohle všechno už jsme slyšeli: “Tohle kolo je pro rychlou jízdu, tamto pro zábavu.” “Tohle šlape plynule, na tam tom se to spíš kouše.” Proč neudělat jedno kolo, které bude dobré ve všem?
Zatímco skutečná zábava začíná tam, kde silnice končí, stále potřebujete kolo, které vás tam dostane - jedno kolo, které zvládne hravý singletrack, štěrk a tradiční silnici s rovnocennou autoritou.
Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům.
Po celá léta, kola pro časovku měla velmi podobné atributy - hubené, hluboké trubky, vratké řízení, vágní brzdy a těžké rámy.
Silniční rám ve velmi slušném stavu.
Když jsme vyvíjeli nový S-Works Tarmac, tak jsme nemysleli pouze na rychlost ve sjezdech. Zaměřili jsme se také na výstupy, větrné podmínky, lokální závody. Vytvořili jsme závodní rám, který je maximálně univerzální.
Když jsme vyvíjeli nový S-Works Tarmac, tak jsme nemysleli pouze na rychlost ve sjezdech. Zaměřili jsme se také na výstupy, větrné podmínky, lokální závody. Vytvořili jsme závodní rám, který je maximálně univerzální.
Předchozí Tarmac měl výjimečné výsledky - vítězství v každém závodě Grand Tour, plus dvě Mistrovství světa - takže se můžete zeptat sami sebe, "proč nový Tarmac?"
Když jsme vyvíjeli nový S-Works Tarmac Disc, tak jsme nechtěli, aby byl jen rychlý. Chtěli jsme, aby byl rychlý všude - dlouhá stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní Gran Fondo.
Když jsme vyvíjeli nový S-Works Tarmac Disc, tak jsme nechtěli, aby byl jen rychlý. Chtěli jsme, aby byl rychlý všude - dlouhá stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní Gran Fondo.
Málo kdy se vidí slova elegance a povstání v jedné větě, ale Peter Sagan není typický jezdec.
Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude.
Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude.
Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude.
Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude.
Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude.
Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude.
Druhé místo nás nezajímá, proto máme i vlastní větrný tunel a motto "Aero is Everything".
Nejsme spokojeni s druhým nejrychlejším. A není spokojený ani Peter. Aero je pro nás všechno, protože víme, že aero optimalizace je to, co vás zrychlí.