Vážení zákazníci, prodejna je z důvodu nařízení vlády uzavřena. Internetový obchod a servis kol jsou však stále v provozu. Více informaci zde.
Elektrokolo Turbo Levo FSR
Nový rám - nová trail geometrie s jednostranným designem.
Nový motor Specialized 2.1 RX Trail - o 15% menší o 11% lehčí.
Nové umístění zapínání, indikátoru režimu přípomoci a stavu baterie - na horní rámové trubce.
Nový režim Shuttle Mode - maximální přípomoc motoru z jakéhokoli režimu přípomoci.
Nová baterie Specialized M2 - nárůst kapacity až o 40% (700Wh).
Nová aplikace Mission Control - přehlednější s novým grafickým rozhraním.
Nový displej Turbo Connect Display jako volitelné příslušenství.
Geometrie a pružení
Progresivní trailová geometrie vychází z nového Stumpjumpera.
Položenější hlavový úhel pro jistotu ve sjezdech.
Strmější úhel sedlové trubky, abyste kolo udrželi pod kontrolou i v "nejbrutálnějších" stoupáních.
Díky bočnímu ramenu je rám tuhý a lehký.
Průběh zdvihu je ze začátku citlivý, takže kolo "žehlí" malé nerovnosti, ale ve střední části tvrdší, takže máte dost podpory pro větší překážky a stoupání.
Díky vyladěnému pružení a nízko položenému těžišti Levo drží na trailu jak přibité.
Integrace
Baterie hladce zapadá do rámové trubky.
Tichý a výkonný motor uložený ve středu.
Trail Display indikuje stav nabití baterie a jízdní mód.
Ovládání – Trail Remote – malá tlačítka vedle gripu pro intuitivní přepínání jízdních módů.
Levo vypadá a jezdí jako klasické kolo, jen rychleji.
Jedinečný motor
3 jízdní módy: Turbo, Trail a Eco.
2 podpůrné módy: Walk Assist a Shuttle Mode.
Vyrobený firmou Brose, vyladěný ve spolupráci se Specialized.
Výkon 250 W nastavený pro trailovou jízdu.
Maximální špičkový výkon 560W (90Nm kroutící moment) - znásobí Vaši sílu až o 410%.
Karbonový řemen místo řetězu - tichý chod a dlouhá životnost.