

Na míru navržená baterie Li-Ion pro elektrokola Specialized Levo s kapacitou 504 Wh.
Na zakázku vyráběná Li-Ion baterie s kapacitou 700 Wh určená pro kola Turbo druhé generace.
Nový displej určený pro kola Turbo (TCD) je nejlepším prostředkem, jak mít veškeré informace o Vašem e-kole před sebou.
Pokud byste charakterizovali svůj život jako rychlý, zahlcený a bez dostatku času, pak pro vás máme kolo – Turbo Vado 3.0.
Pokud byste charakterizovali svůj život jako rychlý, zahlcený a bez dostatku času, pak pro vás máme kolo – Turbo Vado 3.0.
Tam venku je svět velice rychlý a zaneprázdněný, smutné na tom je to, že je to čím dál tím horší. Proto doporučujeme pro rychlý život i rychlé kolo, jako je právě třeba Turbo Vado 4.0 Step-Through.
Když jsme se připravovali na oprášení modelu Turbo Vado, hlavní myšlenkou bylo vytvořit kolo, které nejlépe vyhovuje vašim požadavkům.
Když jsme se rozhodli přepracovat naši řadu kol Turbo, věděli jsme, že potřebujeme navrhnout kolo, které nejlépe vyhovuje vašim potřebám.
Pokud byste charakterizovali svůj život jako rychlý, zahlcený a bez dostatku času, pak pro vás máme kolo – Turbo Vado 3.0.
Pokud byste charakterizovali svůj život jako rychlý, zahlcený a bez dostatku času, pak pro vás máme kolo – Turbo Vado 3.0.
Tam venku je svět velice rychlý a zaneprázdněný, smutné na tom je to, že je to čím dál tím horší. Proto doporučujeme pro rychlý život i rychlé kolo, jako je právě třeba Turbo Vado 4.0.
Tam venku je svět velice rychlý a zaneprázdněný, smutné na tom je to, že je to čím dál tím horší. Proto doporučujeme pro rychlý život i rychlé kolo, jako je právě třeba Turbo Vado 4.0.
Tam venku je svět velice rychlý a zaneprázdněný, smutné na tom je to, že je to čím dál tím horší. Proto doporučujeme pro rychlý život i rychlé kolo, jako je právě třeba Turbo Vado 4.0.
Tam venku je svět velice rychlý a zaneprázdněný, smutné na tom je to, že je to čím dál tím horší.
Tam venku je svět velice rychlý a zaneprázdněný, smutné na tom je to, že je to čím dál tím horší.
Když jsme se připravovali na oprášení modelu Turbo Vado, hlavní myšlenkou bylo vytvořit kolo, které nejlépe vyhovuje vašim požadavkům.
Když jsme se rozhodli přepracovat naši řadu kol Turbo, věděli jsme, že potřebujeme navrhnout kolo, které nejlépe vyhovuje vašim potřebám.
Vado SL 4.0 je nejlepší pro trénink, jízdy za hranice města a pro dobrodružství na poslední chvíli.
Vado SL 4.0 je nejlepší pro trénink, jízdy za hranice města a pro dobrodružství na poslední chvíli.
Vado SL 4.0 je nejlepší pro trénink, jízdy za hranice města a pro dobrodružství na poslední chvíli.
Na trhu není jiný e-bike s takovou úrovní kvality jízdy, dojezdu, výkonu a zejména hmotnosti jako je Vado SL.
Na trhu není jiný e-bike s takovou úrovní kvality jízdy, dojezdu, výkonu a zejména hmotnosti jako je Vado SL.
Na trhu není jiný e-bike s takovou úrovní kvality jízdy, dojezdu, výkonu a zejména hmotnosti jako je Vado SL.
Na trhu není jiný e-bike s takovou úrovní kvality jízdy, dojezdu, výkonu a zejména hmotnosti jako je Vado SL.
Na trhu není jiný e-bike s takovou úrovní kvality jízdy, dojezdu, výkonu a zejména hmotnosti jako je Vado SL.
Turbo Levo je plnohodnotné progresivní trailové kolo. Prodloužili jsme dosah (reach), zachovali řetězové vzpěry pěkně krátké a těžiště ponechali nízko.
Turbo Levo je plnohodnotné progresivní trailové kolo. Prodloužili jsme dosah (reach), zachovali řetězové vzpěry pěkně krátké a těžiště ponechali nízko.
Turbo Levo je plnohodnotné progresivní trailové kolo. Prodloužili jsme dosah (reach), zachovali řetězové vzpěry pěkně krátké a těžiště ponechali nízko.
Rám Levo je vyroben ze slitiny M5 s asymetrickým designem a naší geometrií 29 Trail, to vše dohromady přináší akurátní poměr pohodlí a ovladatelnosti.
Rám Levo je vyroben ze slitiny M5 s asymetrickým designem a naší geometrií 29 Trail, to vše dohromady přináší akurátní poměr pohodlí a ovladatelnosti.